Szkolenia

Praktyczne szkolenia

Jak sprawić aby reklamację zamienić w kolejną sprzedaż i żeby Twoi klienci sami polecali Twoją firmę innym?!

Nowoczesne techniki obsługi klienta - czyli jak dbać o klienta i o własny biznes

W większości firm dokładnie wiadomo ile kosztuje pozyskanie nowego klienta. Ale już mało kto zajmuje się kosztami utrzymania klienta.

Czy zdajesz sobie w pełni sprawę jak łatwo utracić klienta, który jest niezadowolony i np. zgłasza reklamację? Często jest to pięta Achillesa wielu firm. Wydawane są duże pieniądze na pozyskanie klientów, które wyciekają z firmy w momencie, w którym zgłasza on reklamacje bądź jest niezadowolony.

 

 

Mało tego - przypomnij sobie, ile słyszałeś od ludzi złych opinii na temat różnych firm? Podejrzewam, że znacznie więcej niż opinii pozytywnych. Informacje negatywne na temat działań firmy rozchodzą się z szybkością światła - a to już porządnie może zaszkodzić reputacji firmy, a tym samym ma bezpośredni wpływ na zyski.

Okazuje się, że utrzymanie niezadowolonego klienta można uzyskać śmiesznie małym kosztem - wystarczy znać kilka podstawowych technik NLP i mieć wiedzę z zakresu psychologii perswazji..

Tylko wyobraź sobie siebie jak następnym razem rozmawiasz z niezadowolonym klientem i dokładnie wiesz jak:

  • rozwiązywać sytuacje konfliktowe
  • radzić sobie z tak zwanymi "trudnymi" klientami
  • jak zabezpieczyć się przed stresem

Potrafisz:

  • za pomocą paru zdań uspokoić najbardziej zdenerwowanego klienta i wypracować porozumienie
  • zastępować parafrazowanie (które nie wiem czy wiesz, ale w sytuacjach konfliktowych prawie zupełnie się nie sprawdza) skutecznym dopasowaniem do słów klienta w taki sposób, że poczuje że jest w pełni zrozumiany
  • wykorzystać reklamację klienta do stworzenia okazji do kolejnej sprzedaży
  • tak rozmawiać z klientem, że ten będzie chciał kupować u Ciebie i będzie polecał Twoją firmę innym

Czas trwania szkolenia:
2 dni (16 godzin szkoleniowych)

Cena szkolenia:
970 zł

Termin:
sprawdż aktualny termin - kliknij tutaj
bądź
skontaktuj się z nami w celu zamówienia tego szkolenia dla Twojej firmy - kontakt

Zapewniamy materiały szkoleniowe (skrypty)
Szkolenie jest prowadzone warsztatowo. Oprócz niezbędnej wiedzy teoretycznej główny nacisk kładziemy na praktyczne umiejętności. Już podczas szkolenia będziesz mógł(a) sam(a) się przekonać jak bardzo skuteczna i łatwa w stosowaniu jest psychologia perswazji.

 

Dostaniesz również 5 bezpłatnych konsultacji e-mailowych.

Skoro dotarłe(a)ś już tutaj to oznacza, że jesteś gotowy(a) aby dowiedzieć się o szczegóły lub zamówić szkolenie. Wyślij list pod adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., wypełnij formularz kontaktowy lub zadzwoń teraz pod numer 0-602 249 423.