Szkolenia

Praktyczne szkolenia

Szkolenia zamknięte - efektywna komunikacja interpersonalna i zarządzanie

czyli jak skutecznie porozumieć się z każdym, przekonywać do swoich pomysłów / idei / produktów i zjednywać do siebie innych

 

Coś "nie gra" w Twojej firmie? Kolejne zebranie przypominało pole bitwy a nie konstruktywną współpracę? Zespoły zamiast kreatywnie pracować kreatywnie się zwalczają i "gotują we własnym sosie"? Mało kto jest w stanie znieść krytykę swojej pracy, pomimo że jest informacja zwrotna od mającego rację i doświadczenie menadżera?

Domyślam się, że nie jest tak tragicznie w Twojej firmie, ale zapewne sam(a) przyznasz że umiejętność skutecznej komunikacji, efektywnego przekazywania i prezentowania pomysłów, idei, planów, jak i krytyki jest kluczowa w prowadzeniu dochodowego biznesu.

Czy wiesz, co powoduje, że czasami tak ciężko "dogadać" się z współpracownikami, podwładnymi czy szefem?

Kluczowym powodem jest to, że najczęściej i jedna strona i druga prezentuje swoje racje, argumentując je w taki sposób, który przekonuje je same - a nie rozmówcę / słuchacza.

Drugim powodem jest to, że jeżeli przyjmiemy, iż do przekazania mamy informację czy pomysł i całość informacji określimy na 100%, to wtedy to, co dociera do słuchacza to mniej niż 1/3 założonej informacji ... Dlaczego?

 

  • Na początku mamy 100% informacji do przekazania.
  • Potem musimy zdecydować, co jest w tym najważniejsze i co przekażemy dalej - decydujemy się przekazać ok. 80%. (kto ma czas na precyzyjny opis i dokładne wyjaśnianie krok po kroku swoich racji dokładnie tak, jak je widzi i czuje? - takie skróty to naturalny proces w zasadzie nie do uniknięcia)
  • To co udaje nam się faktycznie przekazać to ok. 50-60% tego, co zamierzaliśmy (limitowany czas wypowiedzi, druga strona się śpieszy albo nie ma czasu... znasz to, prawda?)

Kiepsko to wygląda? To niestety nie wszystko - spójrzmy co się dzieje dalej.

  • To co zostanie przyjęte to ok. 40% naszego faktycznego przekazu. (zniecierpliwienie słuchacza, jego napięty dzień, zły nastrój, niesprzyjające warunki zewnętrzne, hałas itd.)
  • To co zostanie zrozumiane i zapamiętane - możesz odpowiedzieć sobie sam(a)... ale rzadko jest to więcej niż 30%.

Czy zaczynasz już sobie zdawać w pełni sprawę, jakie ma to konsekwencję przy współpracy zespołów, przekazywaniu zadań, delegowaniu pracy? Jak to negatywnie wpływa na efektywność pracy ludzi w Twojej firmie?

Jak to zmienić?


Tak naprawdę tajemnicą skutecznej komunikacji jest uświadomienie sobie, co tak naprawdę zachodzi w procesie komunikacji, tak aby maksymalnie wykorzystać te 30%, które dochodzi do słuchacza.

Na naszych szkoleniach możesz poznać i nauczyć się stosować w praktyce wiedzę z zakresu:

  • w jaki sposób słowa działają na umysł nasz i innych,
  • w jaki sposób szybko przyciągnąć uwagę rozmówcy,
  • jakie są konieczne 3 składniki każdej informacji, żeby gwarantowała przyciągnięcie uwagi
  • jak rozpoznać preferowany kanał przyjmowania informacji rozmówcy (wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny) i z tego skorzystać?
  • jak wykorzystać tą wiedzę przemawiając do zróżnicowanej grupy ludzi?
  • co robić z tymi, którzy wiecznie są na "nie"?
  • co powoduje, że ludzie słuchają z zaangażowaniem i jak zamienić w taką osobę każdego swojego rozmówcę?
  • jak prezentować swoje racje, aby były akceptowane i przyjmowane przez innych?
  • jak efektywnie udzielać informacji zwrotnych i przestać krytykować?
  • jak przyjmować krytykę obracając ją na swoją korzyść?
  • jak korzystać z każdej rozmowy aby zjednać do siebie każdego rozmówcę?


Korzystając z naszych szkoleń już podczas ich trwania będziesz miał(a) wiele okazji aby sprawdzić w praktyce, jak skuteczne są to metody.

Tylko sobie wyobraź o ile wzrośnie skuteczność pracowników Twojej firmy, kiedy będą w stanie maksymalnie efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na współpracę.

Wykonaj ruch do przodu, skontaktuj się z nami i sprawdź, które nasze szkolenie da Twojej firmie najwięcej korzyści i naprawdę zwiększy efektywność komunikacji a tym samym wydajność pracy - kontakt

Komunikacja

  • Efektywna komunikacja interpersonalna
    Jak korzystając z metod NLP skutecznie porozumieć się z każdym i zjednywać do siebie ludzi? - zapytaj o szczegóły
  • Techniki perswazji i wywierania wpływu
    Tajniki skutecznego przekonywania - nowoczesne metody gwarantujące rezultaty! - zapytaj o szczegóły
  • Efektywna komunikacja w zespole
    Jak efektywnie komunikować się w zespołach, maksymalizując ich efektywność działania? - zapytaj o szczegóły


Zarządzanie

  • Skuteczne motywowanie pracowników
    Jak trafić do każdego i skutecznie motywować ludzi do działania? - zapytaj o szczegóły
  • Strategie motywujące w zarządzaniu
    Jak wykorzystać wiedzę na temat ludzkiej motywacji do skutecznego zarządzania ludźmi? - zapytaj o szczegóły
  • Rozwój osobisty managera
  • Manager XXI wieku - wciąż próbujesz zarządzać opierając się na przestarzałych metodach czy już podjąłe(a)ś decyzję, że chcesz to zmienić? - zapytaj o szczegóły